Start
Szkoła Podstawowa im. Janiny i Cyryla Zalewskich w Biesowicach
Wycieczka do Berlina

W dniach 7-9 maja odbyła się kolejna wycieczka dla uczniów, którzy biorą udział w zajęciach języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej. Tym razem uczniowie zwiedzili Berlin, Poczdam oraz Tropikalną Wyspę, która okazała się wielkim hitem. Udało nam się zobaczyć m.in. słynny Alexanderplatz, gmach parlamentu Reichstag, bramę Branderburską oraz muzeum historyczne. W Poczdamie zwiedziliśmy Pałac Cecilienhof oraz rokokowy Pałac Sanssouci z ogrodami tarasowymi.

Więcej…

1 Dzień Wiosny

W pierwszy dzień wiosny postanowiliśmy wyjść ze szkoły i na podstawie przygotowanych map dojść do wyznaczonych celów. Nie było to zadanie łatwe....

Trzy wędrujące innymi trasami grupy spotkały się w Warcinie. Zwiedzaliśmy technikim leśne, piliśmy wodę ze źródła Joanna. Uczestniczyliśmy w kursie ratownictwa przedmedycznego przygotowanym przez strażaków z OSP Biesowice. Na zakończenie było ognisko pod Puchaczem. A po powrocie... w szkole czekała na nas niespodzianka. Pyszna pizza upieczona przez naszych nauczycieli i uczniów.

Zobacz zdjęcia

Wycieczka do Legolandu w Billund - Dania

lego

W dniach 10-12 września uczniowie klas IV, V, VI oraz część uczniów z klasy VII wybrali się na wycieczkę do Legolandu w Billund. Towarzyszli nam także uczniowie ze Szoły Podstawowej w Warcinie. Po drodze zatrzymaliśmy sie w mieście Schwerin, gdzie zwiedziliśmy neorenesansowy Zamek Książęcy oraz otaczające go ogrody. Po długiej podróży ulokowaliśmy się w wiosce pirackiej, leżącej na terenie Legolandu.

Zakończenie roku szkolnego

23 czerwca zakończyliśmy naukę i rozpoczęły się wakacje! :-) Nasi uczniowie otrzymali świadectwa, nagrody a rodzice listy gratulacyjne. Pożegnaliśmy się również z klasą 3 gimnazjum. Naszym absolwentom życzymy aby dostali się do swoich wymarzonych szkół. Wszystkim uczniom udanych, obfitych w zwiedzanie, poznawanie, pogodnych wakacji!

Zobacz zdjęcia

Dzień Patrona i Dzień Dziecka

2 czerwca w naszej szkole odbyły się uroczyste obchody Dnia Patrona i Dnia Dziecka. Rozpoczęliśmy apelem, na którym wspominaliśmy naszych patronów Janinę i Cyryla Zalewskich. Po uroczystym apelu wychowawcy wraz ze swoimi klasami przygotowywali się od Dnia Dziecka. Mieliśmy wiele rozmaitych gier i zabaw. Klasy śpiewały przygotowane przez siebie piosenki, najmłodsze klasy malowały portrety naszych patronów, w kuchni szkolnej przygotowane zostały naleśniki dla wszystkich uczniów, było ciasto, podchody w lesie. Pogoda i humory dopisały.

zobacz zdjęcia

<< pierwsza < poprzednia 1 2 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 2

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości
  • JoomlaWorks Simple Image Rotator

POLUB NAS :-)

Zapraszamy do używania e-podręczników

Dzisiaj jest: Środa
26 Września 2018
Imieniny obchodzą
Cyprian, Euzebiusz, Justyna, Łękomir
Do końca roku zostało 97 dni.