Start Rok szkolny 2017/2018 Wycieczka do Legolandu w Billund - Dania
Wycieczka do Legolandu w Billund - Dania

lego

W dniach 10-12 września uczniowie klas IV, V, VI oraz część uczniów z klasy VII wybrali się na wycieczkę do Legolandu w Billund. Towarzyszli nam także uczniowie ze Szoły Podstawowej w Warcinie. Po drodze zatrzymaliśmy sie w mieście Schwerin, gdzie zwiedziliśmy neorenesansowy Zamek Książęcy oraz otaczające go ogrody. Po długiej podróży ulokowaliśmy się w wiosce pirackiej, leżącej na terenie Legolandu.

W istniejącym od blisko 50 lat ogromnym Legolandzie przekonaliśmy się, że z klocków można zrobić niemal wszystko, m.in.: repliki znanych zabytków, samoloty wraz z całą infrastrukturą lotniska, wozy strażackie, różnego rodzaju statki, naturalnej wielkości zwierzęta, ludzi siedzących na ławeczkach. Niektóre obiekty to miniaturowe makiety, inne – olbrzymie konstrukcje. Atrakcji w Legolandzie było wiele. W oceanarium zobaczyliśmy świat podwodnych kapsuł z klocków, pływające żywe rekiny i różne egzotyczne gatunki ryb. Legoland podzielony jest na kilka stref. Wyróżnić można m.in.: część dla najmłodszych – Duploland, Pitate Land oraz Ninjago World, jak i część dla trochę starszych – Knights Kingdom, Polar i Adventure Land.

A czy wycieczka podobała się naszym uczniom? Oto niektóre opinie:

Piotr kl. VI – "Wycieczka była fajna. Przełamałem swój strach przed rollercoasterami",
Oliwia kl. IV – "Szkoda, że nie byliśmy dłużej. Najbardziej podobał mi się labirynt z luster w nawiedzonym domu",
Maciek kl. IV – "Najbardziej podobał mi się nasz pokój z klocków lego w wiosce piratów i rollercoastery",
Hania kl. IV – "Podobały mi się zabawy z dziewczynami w pokoju piratów. Cały Legoland był super",
Maja kl. VI – "Było genialnie. Najbardziej podobał mi się nawiedzony dom".

Dorota Żółć

POLUB NAS :-)

Zapraszamy do używania e-podręczników

• JoomlaWorks Simple Image Rotator

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 9 gości

Dzisiaj jest: Piątek
29 Marca 2024
Imieniny obchodzą
Cyryl, Czcirad, Eustachy, Eustachiusz,
Ostap, Wiktoryn

Do końca roku zostało 278 dni.